انواع روش های تبلیغات محیطی و تأثیر آن در کسب و کار

  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰ نظر
  • تیم تحریریه

در دنیای شهرنشینی، تبلیغات در فضای باز به یک رسانه غالب برای کسب و کارها تبدیل شده است. در دنیایی که مردم زمان کمتری را در خانه می گذرانند، تبلیغات محیطی به برندها اجازه می دهد تا به سرعت و به طور موثر به مخاطبان انبوه دست یابند. در این مطلب قصد داریم به انواع روش های تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و تأثیر آن در کسب و کارها بپردازیم.

ارتباط مستقیم با مخاطب

به لطف تکامل فن‌آوری‌ها، می‌توان پیامی مرتبط به یک مخاطب خاص به روشی جذاب‌تر و مناسب‌تر ارسال کرد. برای افزایش دید کلی یا هدف قرار دادن یک مخاطب خاص، تبلیغات در فضای باز امکان ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان را در چارچوبی قابل اندازه گیری و قابل اعتماد، کارآمدتر و سودآورتر می دهد.

ارتباطات در فضای باز بخشی جدایی ناپذیر از منظر شهری است. دسترسی آن به مخاطبان انبوه سریع تر و سازگارتر از هر رسانه دیگری است. به لطف شبکه‌های تخصصی تبلیغات محیطی، برندها می‌توانند مرتبط‌ترین مخاطبان و مکان‌ها را انتخاب کنند، خواه آن‌ها اهل مد باشند، تاجران و زنان یا در کل جمعیت شهری.

ارتباطات تعاملی و جذاب با برند

در مواجهه با کمپین های خلاقانه و جذاب، مخاطب دیگر در نگرش منفعل نیست. برندها آنها را از طریق تبلیغات محیطی در یک رویکرد سرگرم کننده به تعامل دعوت می کنند. ارتباط با مخاطب در محیط باز به روش و ابزارهای مختلفی صورت می گیرد که به آنها اشاره می کنیم.

word image - انواع روش های تبلیغات محیطی و تأثیر آن در کسب و کار

پوستر تبلیغاتی؛ یک رسانه ارتباطی موثر

پوستر تبلیغاتی به دلیل تنوع بسیار مورد توجه متخصصان قرار گرفته است و می تواند با محیط های مختلف سازگار شود. این ابزار ارتباطی برای برقراری ارتباط با عموم مردم ایده آل است. علاوه بر این، در میان انبوه گزینه های ارائه شده توسط نمایشگر، می توان با استفاده از پوستر فلورسنت از رقبا متمایز شد. پوستر نورانی و روشن، باعث می شود که دید بیشتری داشته باشید. بنابراین پوستر یک ابزار ارتباطی موثر برای تبلیغ یک محصول در تبلیغات محیطی محسوب می شود.

بیلبوردهای شهری؛ رسانه ای قدرتمند

اغلب بیلبوردهای شهری در زندگی روزمره ما حضور دارند. در واقع، هر روز از جلوی پوستری می گذریم که در مبلمان خیابان به نمایش گذاشته شده است. بنابراین، این تبلیغات محیطی برای داشتن دید خوب جالب است. حرفه ای ها از این قالب برای توزیع انبوه و دسترسی به کل جمعیت استقبال می کنند. ظاهر بزرگ آن توجه رهگذران را به خود جلب می کند. نمایش آن در مبلمان شهری گسترده است. بنابراین بیلبورد ابزاری است که اغلب توسط شرکت ها استفاده می شود.

تابلوهای ال ای دی

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات محیطی، تابلو ال ای دی است. این محصول به راحتی می تواند کسب و کار شما را در محیط خارجی معرفی کند. تابلو روان به گونه ای طراحی شده تا بر طبق نظر شما برنامه ریزی شود. قادر است تصاویر اضافه کند و یا ساعت را نشان دهد. با استفاده از این محصول در محیط خارجی کسب و کار خود به راحتی می توانید توجه مشتریان را جلب کنید.

ویدئو وال؛ جذاب و چشمگیر

تبلیغات از طریق ویدئو وال در مبلمان شهری و تبلیغات محیطی بسیار جذاب و چشمگیر است. در این نوع تبلیغات چند دستگاه نمایشگر در کنار هم یک تلویزیون بزرگ را تشکیل می دهند که هر کدام می توانند تصاویر مختلف و یا یک تصویر واحد را در معرض دید مخاطب قرار دهند.

word image 16 - انواع روش های تبلیغات محیطی و تأثیر آن در کسب و کار

تلویزیون شهری؛ موثر و مطلوب

به جرات می توان ادعا کرد که تلویزیون شهری یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین روش های تبلیغات محیطی محسوب می شود. این محصول که به صورت آنلاین و آفلاین کاربرد دارد با ماژول ها و تراکم بالای رزولوشن می تواند تصاویر بسیار مطلوبی را به خصوص در هنگام شب به نمایش بگذارد.

با استند تبلیغاتی؛ حرفه ای عمل می کنید

استند، یک تبلیغات محیطی موثر برای معرفی محصولات تولید شده توسط شرکت هاست. استندهای تبلیغاتی در روزهای خاص راه اندازی می شوند و کسب و کارها اطمینان حاصل می کنند که محصولات مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. در فضای رقابتی امروز، شرکت ها برای متمایز شدن از شرکت های رقیب باید محصولات خود را به صورت حرفه ای تبلیغ کنند. در این راستا، ارتقای محصولات و خدمات به لطف استندهای تبلیغاتی موثر است.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط