لیست 99 مدل قیمت ساعت رومانسون مردانه Romanson

  • 19 شهریور 1398
  • 0 نظر
  • admin

پیشینه ساعت رومانسون

ساعت رومانسون یکی از محصولات شرکت کره ای رومانسون است. این شرکت در سال 1998 آغاز به کار کرد و در سال 2008 اولین ساعت دیجیتال خود را به بازار ارائه نمود. احتمالا برای شما جای تعجب دارد، که یک شرکت کره ای چرا باید یک نام سوئیسی را به یدک بکشد؟ رومانسون نام شهری در سوئیس است که بهترین ساعت ها برای بار اول در آنجا ساخته شدند. این شرکت با الهام از این شهر نام برند خود را رومانسون انتخاب کرده است. البته این شرکت در زمینه های دیگری نیز فعالیت می کند و ساعت مچی تنها محصول آن نیست. این شرکت طراح بسیاری از محبوب ترین کیف و زیورآلات جهان نیز هست. ساعت مچی رومانسون در انواع طرح ها و مدل ها ساخته شده است. ظاهر زیبا و طراحی بی نظیر این ساعت چشم هر بیننده ای را می گیرد.

تشخیص کیفیت ساعت رومانسون

با توجه به محبوبیت بالای ساعت رومانسون در بین جوانان ایرانی، بسیاری از شرکت ها به نام این برند نسخه تقلبی ساعت های رومانسون را وارد بازار کرده اند. تشخیص کیفیت و اصل بودن این ساعت با چک کردن کد سریال آن در سایت اصلی این شرکت یا بررسی دقیق صدای ساعت امکان پذیر است. اگر ساعت شما اصل باشد تا مدت دو سال می توانید از خدمات گارانتی شرکت رومانسون لذت ببرید. اگر ساعت شما صدای تیک تاک شدیدی می دهد بهتر است، به فروشنده مراجعه کنید و ساعت را پس بدهید چون تقلبی است. هر چقدر ساعت رومانسون سنگین تر باشد همان قدر اصیل تر و بهتر است.

خرید ساعت رومانسون اصل

ما لیست 100 ساعت رومانسون مردانه شیک و زیبا را برای شما جمع آوری کرده ایم. برای خرید ساعت رومانسون اصل مردانه میتوانید به لیست پایین صفحه مراجعه کرده و هر کدام از ساعتها که باب میل شما بود بر روی دکمه “تصاویر بیشتر و خرید” کلیک نمایید. بدین ترتیب به سایت فروشنده ساعت رومانسون مردانه ارجاء داده میشوید و در آنجا میتوانید ساعت دلخواه خود را خرید نمایید.

قیمت ساعت رومانسون

ساعت رومانسون جز پیشتازان طراحی ساعت در جهان می باشد که برای مدل های خود زیر مجموعه های متعددی از جمله پرمیوم و اکتیو در نظر گرفته و خود این مجموعه ها دارای زیر مجموعه های متعددی هستند. برای مثال استاد دریا و استاد هوایی دو زیر مجموعه معروف از دسته اکتیو هستند.  Atrax و رزگلد نیز دو زیر مجموعه از زیر مجموعه پرمیوم می باشند. این ساعت در ایران دارای نمایندگی های متعددی است و قیمت پایه ی آن از پانصد هزار تومن آغاز و در پنج میلیون تومن پایان می یابد.

ویژگی های ساعت رومانسون

  1. ضد آب
  2. ضد زنگ
  3. برخورداری از تمام حالت های صفحه
  4. قرار گیری در بین شرکت های لوکس و طول عمر متوسط
  5. شیشه ضد خش
  6. برخورداری از تمام مدل ها
  7. برخورداری از کرنوگراف و تایمر با توجه به مدل ساعت
  8. داشتن چند موتور به صورت هم زمان
  9. صدای کم
  10. ارائه مدل های بسیار شیک و جدید مشابه با مدل کمپانی های مشهور به قیمت پایین تر

در این پست به لیست 99 مدل قیمت ساعت رومانسون مردانه Romanson در مدلها و طرحهای مختلف پرداخته شده است. جهت اطلاع دقیق تر در هر مورد و جهت خرید آن میتوانید دکمه "تصاویر بیشتر و خرید" را کلیک کنید تا فروشنده آن کالا را مشاهده نمایید.

محصولات منتخب برای لیست 99 مدل قیمت ساعت رومانسون مردانه Romanson

مرتب سازی بر اساس قیمت بر اساس تعداد پیشنهاد
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط