برای هالووین 2022 لوازم و اکسسوری از کجا بخریم؟ فروشگاه بالماسکه

  • 29 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

هالوین Halloween مخفف عبارت هالووز ایونینگ (Hallows’ Evening) به معنی شب قدیسانه.

توی تقویم کلیسای غربی، یه مراسم 3 روزه وجود داره برای بزرگداشت یاد درگذشتگان، از جمله قدیسان و مومنان مکتب مسیحیت. این مراسم 3 روزه اسمش مراسم سه‌روزه آلهالوتایده. روز اول این مراسم 3 روزه آلهالوتاید میشه هالووین.

خیلی از مردم غرب معتقدن که بیشتر سنت های جشن هالووین برگفته از مراسم های فصل برداشت محصول در فرهنگ باستان سلتی هاست. سلتی ها کیا بودن؟ یک گروه از قبایل هندو-اروپایی که 700 سال پیش از میلاد مسیح در اروپای مرکزی ساکن بودن. اینها میگن که ریشه هالووین برمیگرده به سنت سوون همین سلت ها.

سوون چیه؟ سوون (Samhain) یک جشن برداشت محصوله که از ۳۱ اکتبر تا ۱ نوامبر برگزار می‌شه. از قرن نوزدهم این جشن به صورت سال نوی سلت‌ها توسط جان ریس و جیمز فریزر معرفی شد.

تاریخ این جشن با جشن کاتولیک شب قدیسان یا همون هالوین از سده هشتم میلادی یکی شده.

بنابراین این جشن بر جشن کنونی هالووین تأثیر زیادی داشته‌.

خرید لباس و اکسسوری ترسناک برای هالووین 1401

جشن هالوین هر ساله در روز آخر ماه اکتبر یعنی در تاریخ 31 اکتبر میلادی برگزار میشه. به تاریخ شمسی خودمون میشه 9 آبان ماه 1401، روز دوشنبه.

فروشگاه بالماسکه به آدرس تهران، شهرک غرب، مجتمع تجاری میلاد نور، طبقه چهارم، بهترین فروشگاه ارائه دهنده لوازم و اکسسوری های فانتزی و ترسناک در تهران و ایرانه.

فروشگاه بالماسکه با بیش از 18 سال سابقه در این حوزه، سعی داره لوازم و اکسسوری های لازم در دسته بندی های زیر رو با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه کنه:

  • لوازم و لباس هالووین
  • لوازم تئاتر، نمایش و اتاق فرار
  • نقاب و ماسک بالماسکه
  • انواع لباس و کاستو های بالماسکه
  • لباس پلیس و مشاغل کودکان

اگه شما هم میخواین روز 9 آبان 1401 رو جشن بگیرین و نمیدونین که لباس هالووین، لوازم گریم هالووین، کدوی هالووین، لنز چشم و کلی اکسسوری ترسناک دیگه رو از کجا تهیه کنین، باید بگم که جای درستی اومدین، چون فروشگاه بالماسکه همه این لوازم رو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه میده.

فروشگاه بالماسکه هم امکان خرید حضوری داره، هم امکان خرید اینترنتی. کافیه وارد سایت بالماسکه بشین و همه محصولات رو با جزییات بررسی کنین و سفارش بدین. توی سایت راه های ارتباطی با فروشگاه بالماسکه هم ذکر شده.

تازه اپلیکیشن فروشگاه بالماسکه هم منتشر شده و علاوه بر سفارش از طریق وبسایت، میتونین اپلیکیشن بالماسکه رو نصب کنین، و تمام محصولات رو بررسی و سفارش بدین.

همین حالا با فروشگاه بالماسکه تماس بگیرید تا کلی محصول جذاب و باحال رو بهتون معرفی کنیم.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط