قیمت ایزوگام،قیمت ایزوگام دلیجان

  • 3 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

قیمت ایزوگام دلیجان بروز با استعلام آنلاین  ، قیمت ایزوگام ،پیش از آنکه در این مقاله به مبحث قیمت ایزوگام دلیجان بپردازیم لازم است تا ابتدا کمی در باره خود ایزوگام صحبت نماییم .

هر سازه عمرانی یا هر ساختمان مسکونی بعد از فرایند تکمیل پروژه ، نیازمند آن است تا در برابر نم و رطوبت و بارش برف و باران و یا نفوذ سرما و گرما عایق بندی شود .

در گذشته مواد و مصالح مختلفی برای این منظور یعنی عایقکاری سف و دیوارهای ساختمان استفاده می شد نظیر کاه گل ، قیرگونی ، آسفالت که علاوه بر سختی در اجرا داری مشکلات فراوانی بودند و از همه مهمتر از مقاومت و طول عمر بسیار کمی برخوردار بودند .

امروزه به کمک فناوری های روز عایق رطوبتی پیش ساخته ایی تولید شده است که علاوه بر فراین نصب و اجرای بسیار آسان و راحت از طول عمر و دوام و پایداری بسیار بالایی برخوردار است .

ایزوگام یک عایق ورق مانند است که از چند لایه قیر و پلیمر و الیاف پشم شیشه و پلی استر تولید شده است و تنها با کمی گرم نمودن توسط مشعل قابلیت چسبانیده شدن بر روی سطوح مختلف را دارد . علاوه بر آن یکی دیگر از محاسن ایزوگام مقاومت بسیار بالا در برابر سرما و گرما و عوامل محیطی می باشد.

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام،در ابتدای همین مقاله ما با عایق رطوبتی ایزوگام آشنا شدیم . در این بخش سعی داریم تا کمی در مورد قیمت انواع ایزوگام و عوامل موثر و اثر گذار در قیمت صحبت کنیم.

همانطور که گفته شد ایزوگام از قیر و الیاف تیشو و پلی استر و پشم شیه ساخته می شود ، خیلی راحت می توان متوجه شد که قیمت هر کدام از این عناصر می تواند در قیمت نهایی محصول ایزوگام موثر باشد . علاوه بر آن تمام مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ایزوگام دارای انواع مختلف با کیفیت ها و قیمت های مختلف نیز هستند .

به عنوان مثال قیر در دو نوع قیر اکسیده و قیر طبیعی پالایشگاهی موجود است که از نظر کیفیت و قیمت تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر دارند .

البته به گفته های اشاره شده در بالا باید این مطلب را نیز اضافه کنیم که بیشتر مواد مصرفی در تولید و ساخت ایزوگام وارداتی بوده و از دیگر کشورها تامین میگردد . این امر موجب شده که قیمت انواع ایزوگام ارتباط تنگاتنگی با قیمت روز ارزهای خارجی و نوسانات آن داشته باشد .

قیمت روز ایزوگام دلیجان

قیمت ایزوگام دلیجان به دو روش محاسبه میگردد :

  • قیمت ایزوگام با نصب و اجرا
  • قیمت رول ایزوگام درب کارخانه

قیمت رول ایزوگام دلیجان شامل قیمت یک رول ده متری ایزوگام با وزن تقریبی 42 کیلوگرم می باشد که بصورت رول یا تکه متری به مشتری تحویل داده می شود و هزینه دیگری بابت دستمزد نصب و اجرا از مشتری دریافت نمی گردد .

قیمت ایزوگام با نصب شامل قیمت رول ایزوگام و هزینه و دستمزد نصب ایزوگام به صورت متر مربع می باشد .

نام ایزوگام دلیجان یک واژه است که شامل تمامی انواع ایزوگام تولید شده در دلیجان اصفهان میگردد . همانطور که مطلع هستید تعداد بسیار زیادی شرکت تولید کننده ایزوگام با برندهای مختلف و با کیفیت های متنوع در دلیجان مشغول فعالیت هستند که تولیدات هرکدام از این شرکتها برحسب کیقیت ان دارای قیمتهای مختلفی است . از شرکت های تولید کننده ایزوگام در دلیجان می توان به ایزوگام بام گستردلیجان ثبت 117 ، ایزوگام غرب گستر دلیجان ، ایزوگام صدف گستر دلیجان ، ایزوگام پشم شیشه دلیجان ، ایزوگام نمونه دلیجان ، ایزوگام گل پوشش دلیجان ، ایزوگام بردیا و موارد بسیار دیگر اشاره نمود .

شرکت ایزوگام الوندراه یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در امر فروش و نصب ایزوگام و انواع عایق های رطوبتی در تهران است . این شرکت بهترین و با کیفیت ترین انواع ایزوگام دلیجان را از معتبر ترین برندهای بازار با ارزانترین قیمت در تمامی مناطق 22 گانه تهران عرضه نموده و همچنین برای نصب و اجرای ایزوگام در تهران نیز از قیمت های کاملا رقابتی استفاده می نماید .

تمامی پروژهای نصب ایزوگام توسط الوند راه دارای ضمانت نامه کتی 10 ساله و 5 سال بیمه نامه معتیر هستند . در صورت نیاز به مشاوره و دریافت قیمت می توانید از شماره تلفن های پایین همین صفحه استفاده نمایید .

شرکت ایزوگام الوند راه یک مجموعه خدماتی با سال ها تجربه کاری درزمینه فروش و نصب عایق های رطوبتی ، اجرای ایزوگام ، اجرای آسفالت ، اجرای قیرگونی ، جدول بندی در تمامی مناطق و نواحی تهران است که با در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه ایی تا کنون پروژه های کاری فراوانی را با موفقیت انجام داده است .

برای ارتباط با مشاورین این شرکت از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید . همچنین می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل به وب سایت ما دسترسی داشته باشید.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط