لیست قیمت خرید 99 مدل ساعت دیجیتالی کاسیو

  • 28 شهریور 1398
  • 0 نظر
  • admin

خرید ساعت مچی دیجیتال کاسیو

احتمالا تا به حالا بهترین ماشین حسابی که داشتید برند کاسیو بوده است، ساعت مچی دیجیتال کاسیو از دیگر محصولات این شرکت می باشد و عمدتا با نام جی شاک شناخته شده است. این ساعت نوعی ساعت اسپورت مردانه است که قیمت متوسطی دارد. اگر برای شما چیزی مهم تر از زمان و دوام ساعت نیست، بهتر است ساعت مچی دیجیتال کاسیو را جانشین ساعت سنتی بکنید تا کاملا راحت باشید.

این ساعت ها اغلب دارای بدنه قوی و بند های قابل تعویض است و برای ورزشکاران بهترین ساعت ها هستند. این نوع از ساعت هم برای زنان و هم برای مردان طراحی می شود. و قیمت آن با توجه به کیفیت بند و موتور قابل تغییر است. در بین ساعت های دیجیتال کاسیو می توانید مدل های هوشمند را نیز بیابید، که بر عکس مدل های عادی نیاز به شارژ شدن دارند و حتی می توان برنامه های اندرویدی را روی این گوساعت های مچی نصب کرد. البته ساعت مچی دیجیتال کاسیو بیشتر جنبه نظامی دارد و بسیاری از مدل های آن نیز به همین منظور طراح شده اند و بیشتر مختص مردان است.

معرفی چند نمونه از پرفروش ترین ساعت های دیجیتال کاسیو

ساعت های دیجیتال کاسیو بسیار پرفروش هستند، بین زیر مجموعه های این برند ساعت مچی دیجیتال جی شاک از همه پر فروش تر می باشد. در بین انواع این برند نیز مدل های Casio G-Shock GA-110NM-3A، Casio G-Shock GA-110CS-4A، Casio G-Shock GA-110HC-1ADR، G-Shock- GDX6900CM ، Casio PRW-2500R-1CR Pro Trek Tough Solar، G-Shock Mudmaster Series، G-Shock Rangeman Series جز پر فروش ترین، تاکتیکی ترین و بهترین ساعت های مچی دیجیتالی کاسیو بوده اند.

وزن بسیار سبک، طراحی فوق العاده زیبا و ترکیب ساعت های دیجیتالی با ساعت های عقربه دار نقطه مشترک بیشتر این ساعت ها بوده است.

ساعت مچی دیجیتال کاسیو یک ساعت مقاوم است که در هر شرایطی از جنگ تا عمق هزار متری زیر آب می تواند با شما باشد. طراحی بند های قابل تغییر این ساعت آن را به ساعتی جوان پسند تبدیل کرده است. ساعت مچی دیجیتال کاسیو همان ساعتی است که بیشتر مردان برا تکمیل اکسسوری جدی و نظامی خود به آن نیاز دارند و مدل GWN-Q1000MC-1A2DR  نمود کاملی از این خواسته هوشمندانه است.

اگر شما به ساعتی نیاز دارید که از دست دادن آن شما را ناراحت نکند، می توانید یک ساعت مچی دیجیتال کاسیو تهیه کنید. بلند های این ساعت بیشتر از جنس لاستیک های تقویت شده می باشد و همین عمر می تواند از میزان حساسیت زا بودن این ساعت ها بکاهد. این ساعت ها با امکان همگام سازی خودکار زمان و عدم نیاز به شارژ جز بهترین ها هستند. این ساعت بیشتر توسط افرادی که به کارهای جنجالی و پر خطر تمایل دارند مناسب تر هستند. کاسیو برای تمام جهان تولید شده و از این رو دارای قیمت مناسبی می باشد.

ویژگی های ساعت مچی دیجیتال کاسیو

  1. قیمت متوسط
  2. طراحی اکودرایو با بهره گیری از نور خورشید
  3. کرنوگراف،تایمر، فشار سنج، ارتفاع سنج، عمق سنج و تاچومتر
  4. تقویم و تقویم بر اساس نمایش وضعیت ماه
  5. استفاده از بند های ضد خش و ضد زنگ
  6. صفحه نمایش مقاوم و ضد ضربه
  7. سیستم اتولایت
  8. صفحه لمسی در مدل های هوشمند
  9. قابلیت تنظیم با گوشی
  10. قابلیت نصب برنامه های اندرویدی بر روی ساعت
  11. ذخیره موسیقی

در این پست به لیست قیمت خرید 99 مدل ساعت دیجیتالی کاسیو در مدلها و طرحهای مختلف پرداخته شده است. جهت اطلاع دقیق تر در هر مورد و جهت خرید آن میتوانید دکمه "تصاویر بیشتر و خرید" را کلیک کنید تا فروشنده آن کالا را مشاهده نمایید.

محصولات منتخب برای لیست قیمت خرید 99 مدل ساعت دیجیتالی کاسیو

مرتب سازی بر اساس قیمت بر اساس تعداد پیشنهاد
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط