نحوه شناسایی ممبرهای واقعی و فیک تلگرام

  • 17 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

امروزه خرید ممبر تلگرام یکی از بهترین راه ها برای رشد کانال شماست. همه ما می دانیم که مردم بیشتر به کانال ها و گروه های تلگرامی با اعضای بالا اعتماد می کنند! افراد زیادی در زمینه فروش ممبر تلگرام فعال هستند و ممبر واقعی و یا فیک می فروشند. حال می خواهیم بدانیم که چطور می توان ممبرهای واقعی را از فیک تشخیص داد و به بررسی راهکارهایی برای خرید ممبر واقعی تلگرام بدون ریزش نیز بپردازیم.

ممبرهای فیک به صورت آنلاین دیده نمی شوند

هدف از افزایش ممبرهای واقعی و یا فیک در تلگرام افزایش تعداد مشترکان یک کانال تلگرام است. به طور معمول همه مشترکین فیک کاربران تولید شده توسط ربات ها هستند. در نگاه اول ، ممکن است کاملا واقعی به نظر برسند ؛ چرا که همه آنها یک نام مناسب و تصویر نمایه دارند. اما هنگامی که آنها به یک کانال اضافه شوند ، دیگر هرگز به صورت آنلاین دیده نخواهند شد. آنها هرگز پست های شما را مشاهده نخواهند کرد و هرگز به شما پیام نمی دهند.

سرعت بالای افزایش ممبرهای فیک

هدف اصلی ربات ها افزایش تعداد مشترکین در کوتاه ترین زمان ممکن است. سرعت تحویل ممبرهای فیک در بالاترین حد ممکن است فقط 1 روز طول بکشد تا 200 هزار عضو به کانال شما وارد شود. اگر به دنبال رشد ارگانیک کانال هستید ، ممکن است چند ماه برای به دست آوردن 1000 عضو اول وقت صرف کنید. مزیت ممبرهای واقعی در این مورد غیرقابل انکار است.

تلگرام ممبرهای فیک را حذف می کند

از دست دادن اعضای فیک امری اجتناب ناپذیر است. تلگرام در برابر ربات‌ها در کانال‌ها قوی می‌ایستد. بنابراین هر روز چنین کاربرانی را حذف می‌کند. مطمئناً کاربران ارگانیک تلگرام و کانال‌ها نیز کم می شوند ، اما هرگز سریع اتفاق نمی‌افتد. وقتی ممبر واقعی تلگرام کانال شما را ترک می‌کنند ، می‌توانید آن را در اقدامات اخیر دنبال کنید. اما با فیک ها ، بسیار متفاوت است. قبل از سال 2020 تلگرام چندین بار در سال اعضای جعلی را حذف می کرد ، اکنون تقریباً هر روز آنها را حذف می نماید.

آمار ضعیف

یکی از راه های تشخیص ممبرهای واقعی از فیک این است که اعضای جعلی هیچ فعالیتی ایجاد نکرده و پست های شما را مشاهده نمی کنند. اگر 20 هزار عضو بخرید ، هیچ یک از آنها پست شما را مشاهده نمی کنند. اگر قبل از ربات‌ها نرخ بازدید 50 درصدی داشتید ، پس از آن کمتر از 10 درصد مشاهده کنید. البته می توانید یک یا دو بار بازدید بخرید. اما قبول کنید که خرید بازدید برای مادام العمر می تواند دردناک باشد. با آمار بد، هرگز یک آگهی تبلیغاتی را در کانال خود نمی فروشید یا هرگز اعتماد مشتریان بالقوه را جلب نمی کنید.

قیمت ارزان فریبنده است

یکی از جذاب ترین مزیت های افزودن ممبر فیک تلگرام قیمت ارزان آن است. این کار شاید برایتان جذاب به نظر برسد ؛ اما در آینده برایتان سودی به همراه نخواهد داشت. هیچ صاحب کانال شگفت انگیزی جذب چنین فرصت هایی نمی شود. همیشه خرید ممبرهای واقعی و ممبر پروکسی تلگرام اولویت صاحبان کسب و کار واقعی است.

فقط یک توهم محبوبیت

برخی از ادمین ها انتظار دارند کانال های آنها پس از خرید مشترکین جعلی فعال و محبوب شوند. اما این هرگز به یک دلیل ساده اتفاق نمی افتد ؛ اینها افراد واقعی نیستند. افزودن اعضای جعلی به کانال تلگرام باعث محبوبیت ناگهانی آن در بین ممبرهای واقعی نمی شود. با این وجود اعضای جعلی می توانند برای کانال های جدید مفید باشند. وقتی یک کانال جدید راه اندازی می کنید ، جذب حتی 500 عضو می تواند چالش سختی باشد. مردم نمی‌خواهند به کانال‌هایی بپیوندند که به نظر نامحبوب می‌آیند.

هر چه کانال بزرگ تر باشد، برای ممبرهای واقعی جذاب تر است. کانال‌های بزرگ حداقل 3 برابر راحت‌تر از کانال‌های کوچک باعث افزایش مشترکین جدید می‌شوند. تعداد زیاد مشترکین باعث ایجاد توهم محبوبیت می شود. اگر 100 هزار عضو به این کانال پیوستند، به این معنی است که محتوای مفید و جالبی ارائه می دهند، درست است؟ اگر نیاز به راه اندازی یک کانال جدید و جذب کاربران واقعی دارید ، افزودن اعضای جعلی می تواند انتخاب خوبی باشد.

می تواند شهرت شما را خراب کند

ما گفته ایم که اعضای جعلی می توانند به رشد ممبرهای واقعی شما کمک کنند ، اما زمانی که از آن بیش از حد استفاده کنید ، به شما آسیب می رساند. کاربران می توانند ببینند که آیا کانال واقعی بوده و یا پر از ربات است.

 

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط