ویژگی های کفپوش گرانول باشگاهی استاندارد

  • 30 بهمن 1400
  • 0 نظر
  • admin

هر مکانی که در آن ورزش کردن رواج دارد مانند باشگاه یا سالن ورزشی، مدرسه و پارک به عنوان یک مکان ورزشی به شمار می‌آید. باشگاه ورزشی محلی است که می‌توانید سلامت جسمانی خود را بهبود ببخشید و در عین حال با تمرین مداوم به اندام ایده‌آل برسید. اما قبل از این‌که شروع به کار کنید باید از ایمن بودن تمرینات اطمینان حاصل کنید. بعضی از اتفاق‌ های سهوی یا عمدی سبب از بین رفتن تمامی این احساسات می‌شوند و تجربه بدی را برای ورزشکار به جای می‌گذارند.

افزایش ایمنی با گرانول های باشگاهی

یکی از موارد مهم در سالن ورزشی استاندارد بودن کفپوش باشگاه است. سالن های رزمی معمولا از کفپوش تاتامی استفاده می کنند که صدمات ناشی از زمین خوردگی را به حداقل برساند. سالن های بدنسازی نیز معمولا از کفپوش پازلی استفاده می کنند تا صدای تجهیزات گرفته شود و به راحتی وزنه های سنگین روی زمین قرار گیرد. مکان های باز نظیر پارک ها نیز میبایست به کفپوش گرانولی مجهز شده باشند تا خطرات آسیب دیدگی را کاهش و ایمنی کودکان را افزایش دهد. داشتن کفپوش استاندارد در محل های پیاده روی نیز سبب می شود حس نشاط به ورزشکار القا شود و از خطراتی نظیر سر خوردگی جلوگیری شود. معمولا در این مکان ها از کفپوش پارکی استفاده می شود که به کمک چسب به زمین متصل می شود.

C:\Users\MT\Desktop\تعویض-کفپوش-لاستیکی-با-درجا-ریز.jpg

ویژگی های کفپوش گرانولی استاندار

کفپوش باشگاهی گرانولی یا گرانول باشگاهی اصطلاحی است که در چند سال اخیر زیاده شنیده اید. این محصول ویژه که به کمک پودر لاستیک های بازیافتی تهیه می شود جانشین خوبی برای سایر کفپوش ها شده است. لطافت، انغطاف، قیمت کم، اجرا و ترمیم سریع از ویژگی های این کفی است که مورد استقبال باشگاه داران شده است. این کالا برای اغلب رشته های ورزشی مناسب است و قابلیت استفاده در سالن و بیرون را دارد.

– عدم ریزش: یک کفپوش استاندارد دارای ساختار مستحکمی است. کفی های نا مرغوب با دست کشیدن و سایش دچار ریزش گرانول می شود.

C:\Users\MT\Desktop\اجرای-کفپوش-تخت-در-باشگاه-ورزشی.jpg

– مقاوم به لغزش: ویژه خوب گرانول باشگاهی عدم لغزیدن پا و کفش ورزشکار روی آن است. این ویژگی سبب شده خطرات ناشی از سر خوردگی و برخورد ورزشکار با تجهیزات ورزشی فلزی در حد امکان جلوگیری شود.

– ضخامت یکسان: قالب ریزی کفپوش میبایست در فشار معین صورت گیرد تا از نظر ضخامت در همه بخش ها یک میزان باشد. کم و زیاد بودن ضخامت باعث ایجاد گودی می شود.

– وزن متعادل: کفپوش های گرانولی امکان نصب با چسب و بدون چسب را دارند. عدم تکان خوردن کفی ها مستلزم داشتن وزن استاندارد است. معمولا هر قطعه کفپوش باشگاهی وزنی در حدود 25 کیلوگرم را دارد.

– خمش: آمد و شد و حرکات مختلف روی کفپوش باشگاهی طبیعی است. یک کفپوش ایده آل میبایست در مقابل خم شدن استحکام کافی را داشته باشد.

– بوی متعارف: به دلیل ماهیت لاستیکی بودن این محصول و استفاده از آن در مکان های بسته و ورزشی، داشتن بوی نرمال و غیر تند لازمه یک کفپوش خوب است. استفاده از مواد درجه یک و فرمولاسیون ویژه از بوی نا مطبوع جلوگیری می کند.

C:\Users\MT\Desktop\20211118_105010.jpg

قیمت کفپوش باشگاهی

برای خرید کفپوش گرانولی می توانید با شرکت کفپوش راک به شماره 02188329984 تماس حاص نموده و از مشاوره کارشناسان این شرکت بهره مند شوید. همچنین با مراجعه به وبسایت این شرکت به نشانی www. kafpoosh-rock.ir می توانید از نونه پروژه های اجرا شده آگاهی پیدا کنید. راک کفپوش تهران از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان کفپوش و کفی کفش در ایران است. تولیدات این شرکت در ده ها پارک و باشگاه ورزشی، مهد کودک ها، استخر ها و … نصب و به بهره برداری رسیده است.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط