کنفرانس علمی چالش های بارداری و زایمان

  • 12 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

در خاتمه کنفرانس یکروزه چالش های بارداری و زایمان که در محل هتل اسپیناس برگزار شد، مراسم گرامیداشت روز پزشک روز جمعه مورخه 4 شهریور 1401 از طرف انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران با تجلیل از اعضای هیئت مدیره های 5 دوره قبلی انجمن برگزار شد.

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01601.jpg

دراین مراسم ابتدا دکتر سودابه کاظمی اسکی رییس انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران ضمن تبریک روز پزشک با ذکر یاد و نام شهدای مدافع سلامت عنوان کرد:
کرونا فرصتی را فراهم کرد تا اوج ایثار و ازخودگذشتگی پزشکان دیده شود.
پزشکی، بسیار مقدس است و ارزشمند بطوریکه در قران کریم آمده “وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ…”
پزشکی قبل از آنکه یک حرفه و شغل باشد، عشق است و معرفت.
و پزشکان در اوج همه گیری نشان دادند که چگونه برای زدودن آلام و درد دیگران حاضرند از بزرگترین سرمایه زندگی شان یعنی جانشان بگذرند.
وی با اشاره به مشکلات عدیده پزشکان و بویژه متخصصین زنان وزایمان اشاره داشت:
مسئولین باید قدر این سرمایه های ذیقیمت انسانی را بدانند و در جهت افزایش رضایتمندی این گروه بویژه جوانترها اقدامات اساسی و موثرداشته باشند.

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01719.jpg

در این مراسم از اعضای هیئت مؤسس و اعضای هیئت مدیره 5 دوره قبلی انجمن و همچنین گروهی از روسای انجمن ها و اساتید پیشکسوت تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم تاکید شد:
اساتید و متخصصین پیشکسوت رشته زنان وزایمان ستونهای استوار و محکم این رشته هستند و ما قدردان تلاشها و زحمات بزرگانی هستیم که در طی 5 دوره هیئت مدیره این انجمن از وقت و انرژی خودشان برای گذاشتن و ساختن خشت خشت این خانه (انجمن) که اکنون در ان دور هم جمع شده ایم، مایه گذاشتند.

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01849.jpg

دراین مراسم همچنین از خانم دکتر ناهید سخاور بعنوان استاد بازنشسته دانشگاه و متخصص زنان پیشکسوتی که سالهای زیادی خدمات بسیار ارزنده ای را در منطقه محروم استان سیستان و بلوچستان داشته اند بعنوان پزشک نمونه منتخب انجمن متخصصین زنان و زایمان و همچنین از خانم دکتر زینب منصوری که در آزمون سراسری بورد تخصصی سال 1400 رتبه اول کشوری را کسب کردند تقدیر بعمل آمد.

در پایان با تاکید بر این موضوع که رمز عبور از مشکلات و چالش های موجود در گروه متخصصین زنان و زایمان، تحکیم فضای همدلی و همراهی بین همه اعضا از اساتید پیشکسوت تا متخصصین جوان در جای جای کشور است، بر لزوم برگزاری جلساتی بمنظور ایجاد وحدت رویه بین همه گروههای تخصصی و فوق تخصصی این رشته در جهت اعتلای موقعیت این رشته و بهبود وضعیت کلی متخصصین زنان وزایمان با هدف ارائه خدمات بهتر به مادران و زنان این سرزمین، مورد تاکید و تایید قرار گرفت.

این کنفرانس علمی به حمایت شرکت نیکان فارمد مهر و با همراهی آژانس بازاریابی دیجی هلسینگ برگزار گردید.

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01994.jpg

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01997.jpg

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01470.jpg

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01604.jpg

C:\Users\USER\Desktop\Conf\New folder\DSC01733.jpg

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط