با مهم ترین اکسسوری های عروس آشنا شوید

  • 29 آذر 1401
  • 0 نظر
  • admin

بعد از این که لباس عروسی خود را انتخاب کردید ، اکنون می توانید بر روی اکسسوری های خود تمرکز کنید. آیا آمادگی بررسی انواع اکسسوری را دارید که مکمل لباس عروسی شما بوده و شما را به یک عروس تمام عیار تبدیل می کنند؟ شما می توانید از همه اکسسوری هایی که ذکر کرده ایم استفاده کنید ، یا فقط برخی از آنها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

کفش عروس

اگرچه کفش های شما زیر لباس عروسی هستند ، اما انتخابی متناسب با سبک لباس عروس جزئیات استایل شما را تقویت می کند. به عنوان مثال ، اگر لباس عروس شما تأثیرات قدیمی داشته باشد ، می توانید از مدل کفش های پاشنه بلندی استفاده کنید که در جلو کمان یا توری ندارند.
پیشنهاد:
مدل های روسری که به شما زیبایی و گرما می بخشند
معیار دیگری که هنگام انتخاب کفش باید در نظر بگیرید ، محل عروسی شما خواهد بود. بیایید نگاهی به نحوه انتخاب کفش در مکان های مختلف بیندازیم؛

هتل ها و مکان های عروسی به سبک تاریخی این نوع عروسی ها بسیار نمایان و سنگین هستند. بنابراین ، در چنین عروسی ، لازم است اکسسوری متناسب با محل انتخاب شود. در چنین عروسی ، می توانید کفش های پاشنه بلند ، جواهرات درخشان و پر زرق و برق را انتخاب کنید. از آنجا که راه رفتن با کفش پاشنه بلند در تمام طول روز خسته کننده خواهد بود ، توصیه می کنیم از کفش یدکی راحت تری استفاده کنید تا بعداً آن را جایگزین کنید.

تالار عروسی ، اماکن اجتماعی و رستوران ها- اگر قصد دارید عروسی متواضع تری داشته باشید ، می توانید یک کفش ساده متناسب با مدل لباس عروس خود انتخاب کنید. در عین حال ، می توانید اندازه پاشنه کفش را متناسب با قد همسر آینده خود تنظیم کنید.

عروسی روستایی- وقتی عروسی در فضای باز برگزار می شود ، زمینه نیز مهم می شود. پوشیدن کفش های پاشنه بلند در حومه شهر می تواند زمان بسیار سختی را برای شما رقم بزند. به همین دلیل ، توصیه می کنیم تا حد امکان ارتفاع پاشنه پا را به حداقل برسانید و از محافظ های پاشنه شفاف و سیلیکونی استفاده کنید.

عروسی در ساحل- حتی برای یک عروسی ساحلی صمیمی نیازی به کفش عروس نخواهید داشت. استفاده از صندل یا حتی پای برهنه جایگزین مناسبی هستند. اگر می خواهید پایتان محکم روی زمین باشد ، می توانید صندل های شیک را انتخاب کنید. گزینه های صندل زیادی با سنگ ، مدرن و کلاسیک وجود دارد که می توانید با توجه به استایل خود انتخاب کنید.

شنل عروس

اگر بین شنل و اکسسوری مو یکی را انتخاب کرده اید و شنل برنده شده است ، وقت آن است که نوعی را انتخاب کنید که برای لباس عروس و محل عروسی شما مناسب باشد. اول از همه ، باید بدانید که با بزرگ شدن جشن عروسی شما ، طول شنل شما نیز باید افزایش یابد. اگر قصد دارید در یک مکان تاریخی عروسی ازدواج نمایید ، می توانید یکی از مدلهای شنل بلند را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک عروسی ساده در رستوران یا شام بعد از عروسی را میزبانی کنید ، شنل کوتاه انتخاب خوبی خواهد بود. هنگام تصمیم گیری در مورد شنل خود ، فراموش نکنید که مطمئن شوید که برای فرم صورت شما مناسب است!

 اکسسوری مو

اگر نمی خواهید حجاب داشته باشید ، جایگزین شما اکسسوری مو است. می توانید تاجی درخشان بر سر کنید ، یا می توانید مدل موی عروس تاج طبیعی را انتخاب کنید که با گل ، مروارید و مهره های رنگارنگ تزئین شده است . البته هنگام تصمیم گیری باید محل عروسی را نیز در نظر بگیرید.

اگر نمی خواهید تاج بپوشید ، شانه مو ، مهره های طبیعی و سنجاق مو را می توانید با توجه به مدل موی خود استفاده کنید.

کلاه

اگر عروسی هستید که تنوع را به سبک زندگی تبدیل کرده اید ، چرا در عروسی خود از کلاه استفاده نکنید؟ کلاه هایی وجود دارد که می توانید با توجه به مکان و مفهوم عروسی در سبک های مختلف از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید در عروسی ساحلی از کلاه حصیری استفاده کنید که با گل تزئین شده است.

دسته گل عروس

البته وسیله ضروری عروس دسته گل عروس است! انتخاب آن بسته به مدل لباس عروس و البته سلیقه شما دارد.

 کیف

در روز عروسی ، مواردی را در اختیار خواهید داشت که نمی خواهید آنها را با خود بگذارید. به عنوان مثال ، تلفن همراه و مواد آرایشی که هر از چند گاهی برای تازه سازی آرایش خود استفاده خواهید کرد.

در انتخاب مدل های کیف عروس باید به پارچه ، رنگ و سبک لباس عروس خود توجه کنید. اگر قرار است لباس عروسی را با تن های سفید رنگ بپوشید ، باید به دنبال کیفی با همان تناژ باشید.

البته ، کیف باید با کفش شما سازگار باشد. اگر لباس عروس شما ساتن است ، می توانید از کیف ساتن استفاده کنید و اگر قرار است لباس عروسی با نقره دوزی بپوشید ، باید مراقب باشید که جزئیات کیف شما نقره ای باشد.

 دستکش

شاید امروز عروس های بسیار کمی از آن استفاده کنند ، اما فضای بسیار دلپذیری را به عروس اضافه می کند ، به ویژه در عروسی های زمستانی. توصیه می کنیم گزینه دستکش را در نظر بگیرید.

پانچو و شال

گرفتن عکس عروسی را با این اکسسوری های شیک ، که برای عروسی های زمستانی ضروری هستند ، فراموش نکنید.

 

 
لیست محصولات منتخب برای این نوشته

خرید تاج عروس کد 22

جنس

فلز

خرید تاج عروس مدل 21

جنس

برنج

مس

خرید تاج عروس مدل 01043

  • مشخصات

    جنس

    برنج

    مس

    جزئیات

    ارتفاع تاج ۴/۵ سانتیمتر می باشد

    کشور تولید کننده

    ایران

 

خرید تاج عروس زنانه کد Ki 0105-16

ابعاد

۱۲x۱۱x۶ سانتی‌متر

جنس

فلز

خرید تاج عروس زنانه کد Ki 0105-19

مشخصات

ابعاد

۱۵x۱۰x۶ سانتی‌متر

جنس

فلز

خرید تاج عروس زنانه کد Ki 0105-4

ابعاد

۱۶x۱۰x۴ سانتی‌متر

جنس

فلز

خریدشنل عروس جنس ساتن مدل مروارید کد 1077098

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران

خریدتاج عروس زنانه مدل 03

جنس

برنج

مس

جزئیات

ارتفاع تاج : ۵cm

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط