99 مدل لیست قیمت ساعت مچی دخترانه لوکس و شیک

  • 28 شهریور 1398
  • 0 نظر
  • admin

معرفی چند برند لوکس ساعت مچی دخترانه

خانم ها و دختران جوان بیشتر از آقایان به مد و جواهرات اهمیت می دهند. امروزه ساعت مچی دخترانه به عنوان جواهر و پوشش در زمینه مد برای بانوان مطرح هستند. در این مطلب سعی کردیم دوازده مورد از کارآمد ترین و زیباترین ساعت های موجود در بازار را معرفی کنیم.

ساعت مچی تگ هویر

اگر به دنبال یک ساعت مچی دخترانه ی زیبا هستید برند تگ هویر یکی از پیشتازان در این صنعت است. طراحی جذاب و فشن این ساعت های سوئیسی چشم هر بیینده ای را محصور تماشای خود می کند. البته تنها محصول این شرکت ساعت نیست و این شرکت در زمینه تولید گوشی های اندرویدی نیز فعال است. گران ترین ساعت این مجموعه 197 هزار دلار قیمت دارد. این ساعت ضد آب و ضد خش می باشد.

ساعت مچی هری وینستون

احتمالا اولین چیزی که با شنیدن این نام به ذهن شما می آید، سرویس طلا با طرح هری وینستون می باشد. جای تعجب ندارد زیرا این کمپانی علاوه بر ساعت انواع جواهرات را طراحی و میکس می کند. این کمپانی زیر مجموعه شرکت سوئیسی سواچ است. گران ترین ساعت این مجموعه 428 هزار فرانک ارزش دارد. این ساعت یک ساعت مچی دخترانه برازنده با تمام اکسسوری ها است.

ساعت مچی رولکس

یکی دیگر از محبوب ترین و خوش قیمت ترین های بازار ساعت سوئیسی رولکس می باشد. در ساخت این ساعت از فلزات و جواهرات گرانبها استفاده شده است. طراحی لاکچری و مقاوم این ساعت آن را خاص کرده است. ساعت مچی دخترانه رولکس انتخابی برازنده برای تمام مجالس است.

ساعت مچی فسیل

بر خلاف اغلب مارک های لاکچری و فشن که محصولات شرکت های معتبر هستند، فسیل یک شرکت آۀمریکایی است. این شرکت زیباترین و خاص ترین مدل های ساعت بند فلزی و بند چرمی را به بازار ارائه کرده است. این شرکت برای محصولات خود زمان فروش شش ماهه تعیین می کند و پس از آن دیگر آن محصول را تولید نمی کند. اگر مد روز برای شما بسیار مهم است، ساعت مچی دخترانه فسیل را امتحان کنید.

ساعت مچی بولگاری

اگر فقط برای یکبار سراغ عطر های لاکچری رفته باشید، بولگاری یک نام آشنا برای شما خواهد بود. ساعت های ایتالیایی بولگاری مورد پسند بیشتر چهره های هالیودی است. طراحی بی نظیر بولگاری آن را به یک ساعت مچی عالی و زیبا تبدیل کرده است. ساعت مچی دخترانه بولگاری شیک و زیبا است، پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید.

ساعت مچی کارل اف بوشرر

این ساعت نیز یک ساعت بی نظیر و لاکچری سوئیسی است، این ساعت حدود یک و نیم قرن قدمت و سابقه دارد که این خود مدعای بر کیفیت و اصالت طراحی آن می باشد. بیشتر ورزشکاران سوئیس و چهره های محبوب در این کشور مثل سیلوستر استالون، لی بینگ‌ بینگ و ریکاردو رودریگز از این ساعت استفاده می کنند. این ساعت مچی دخترانه شیک و دوست داشتنی است.

ساعت مچی امگا

ساعت سوئیسی امگا یکی از مشهورترین ساعت ها در جهان است. جالب است بدانید اولین کاشفان قطب شمال از این ساعت استفاده کرده اند. ساعت امگا حرفه ای ترین ساعت در ناسا است و تمام فضانوردان ناسا از این ساعت استفاده می کنند. این ساعت برای غواصی حرفه ای طراحی شده و تا ساعت ها در عمق هزار متری سطح زمین دوام می آورد. البته امگا طراحی زیبا و لوکسی نیز دارد که مختص بانوان است. پیشنهاد می کنم برای یکبار هم شده ساعت مچی دخترانه امگا را امتحان کنید.

ساعت مچی واشرون کنستانتین

این شرکت سوئیسی با تجربه بیش از دو قرن صادرات ساعت های مچی یکی ازخاص ترین ساعت ها است. این ساعت ظریف با طراحی خاص شما را اغوا خواهد کرد. این مارک یکی از رایج ترین ساعت ها در آمریکای مرکزی می باشد. شما به عنوان یک دختر زیبا با استفاده از ساعت مچی دخترانه واشرون کنستانتین بی نظیر و خاص خواهید بود.

ساعت مچی  سیکو

این ساعت مچی ژاپنی یکی از معروف ترین برند ها در زمینه هلدینگ می باشد. این شرکت یکی از اصلی ترین حامیان جام جهانی است، به همین علت هم بسیاری از ورزشکاران محبوب از این برند استفاده می کنند. سیکو به عنوان اولین طراح ساعت های کوارتزی یکی از محبوب ترین برند ها در جهان است. دختر خانم های که به دنبال یک برند با قیمت متوسط و منصفانه هستند، می توانند ساعت مچی دخترانه سیکو را امتحان کنند.

ساعت مچی سیتیزن

این مارک یک مارک اصیل ژاپنی با دقت بالا و مناسب برای هر موقعیتی است. سیتیزن برای دخترانی که دوست ندارند، دائما باتری ساعت خود را عوض کنند مناسب است. اصلی ترین ویژگی این ساعت طول عمر باتری و بهره گیری از باتری خورشیدی در اغلب مدل ها است. این ساعت مچی دخترانه یک انتخاب عالی و به صرفه است.

ساعت مچی لویز موینت

این شرکت یکی از طراحان لوکس ترین ساعت های جهان است. طراحی خاص و زیبای این ساعت ها و ابداع کرنوگراف تنها یکی از ابداعات این شرکت سوئیسی است. محصولات این شرکت بسیار لوکس و گران هستند. اگر دنبال یک جواهر واقعی هستید این ساعتمچی دخترانه ی لویز موینت را امتحان کنید.

در این پست به 99 مدل لیست قیمت ساعت مچی دخترانه لوکس و شیک در مدلها و طرحهای مختلف پرداخته شده است. جهت اطلاع دقیق تر در هر مورد و جهت خرید آن میتوانید دکمه "تصاویر بیشتر و خرید" را کلیک کنید تا فروشنده آن کالا را مشاهده نمایید.

محصولات منتخب برای 99 مدل لیست قیمت ساعت مچی دخترانه لوکس و شیک

مرتب سازی بر اساس قیمت بر اساس تعداد پیشنهاد
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط