بررسی بهترین خدمات ولتاژ باتری

  • 3 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

ولتاژ باتری با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین، توزیع و فروش انواع باتری، یکی از بزرگترین فروشگاه های توزیع باتری خودرو در استان مازندران می باشد،که از سال 80 دارای نمایندگی رسمی توزیع و خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت صبا باتری با کد نمایندگی 12023004 و از سال 83 دارای نمایندگی رسمی توزیع و خدمات پس از فروش و گارانتی سپاهان باتری با کد نمایندگی 10244017می باشد.

فروشگاه ولتاژ باتری افتخار دارد که از سال 87 به عنوان نماینده برتر استانی شرکت سپاهان باتری به (گرید A+ ) سطح خدمات رسانی خود را ارتقاع داده و همچنین در راستای توسعه سهم بازارهدف از طریق ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در تلاش است تا رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان گرامی خود را کسب کند. مدیریت قوی و تیمی متشکل از کارشناسان متخصص همواره تلاش نموده اند با دستیابی به جایگاه شایسته در صنعت باتری و عرضه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش فراگیر،شایسته ترین ها را برای خانواده بزرگ ولتاژ باتری فراهم کند

زمانی که خودروی شما به علت خرابی یا ضعیف شدن باتری روشن نمی شود، قطعا استفاده از خدمات ولتاژ باتری می تواند در وقت و هزینه شما به شدت صرفه جویی کند. شما با کارشناسان ولتاژ باتری تماس گرفته و مشاوره فنی رایگان دریافت می کنید. ولتاژ باتری با ارسال امدادگر به محل شما باتری شما را تست و در صورت نیاز تعویض می نماید.

فروشگاه ولتاژ باتری از سال 1380 افتتاح و از آن زمان تا کنون با ارائه ایده ها و خدماتی جدید درصدد جلب رضایت مشتریان محترم بوده است.در همین راستا فروشگاه ولتاژ باتری ایده جشنوراه فروش فصلی را برای رفاه حال مشتریان ارئه کرده است.در همین راستا به پاس قدردانی هر چه بیشتر از اعتماد مشتریان و قدردانی از همراهی این عزیزان همواره سالانه قرعه کشی بزرگی در مجموعه فروشگاه ولتاژ باتری برگزار می گردد. فروشگاه ولتاژ باتری افتخار دارد که بیش از 20هزار مشتری دائمی همواره در تلاش برای ارتقاع سطح کیفی خدمات خود و گسترش خدمات خود می باشد

خدمات ولتاژ باتری شامل چیست؟

انتظار شما از ولتاژ باتری این است که بلافاصله بعد از تماس شما اقدامات مربوط به مشکل شما صورت بگیرید! بنابراین مراحل وظایف ولتاژ باتری به شرح زیر است:

1-مشاوره فنی با کارشناس و انتخاب باتری مناسب

2-ارسال رایگان باتری توسط امدادگر به محل شما

3-تست باتری و نصب رایگان باتری

4-تست برق خودرو و کنترل برق دزدی

5-در نهایت هدف اصلی ولتاژ باتری تحویل هرچه سریع تر باتری و تعویض آن در کمترین زمان ممکن است.

مزایای خرید باتری از ولتاژ باتری

مهمترین مسئله در خرید باتری از ما صرفه جویی در وقت و هزینه شماست. در خرید حضوری اگر باتری ماشین شما خراب شود، ماشینتان روشن نخواهد شد لذا ناچارید نزدیک ترین فروشگاه باتری ماشین را پیدا کرده، سپس باتری فرسوده را از ماشین جدا کنید و به وسیله خودروی دیگر به آنجا ببرید و پس از خرید برگردید و باتری جدید را روی ماشینتان نصب کنید.

که این روش بسیار زمان بر بوده و هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اما ولتاژ باتری تمامی این امور را به صورت رایگان انجام می دهد و فقط مبلغ باطری را از شما دریافت می کند. درنتیجه شما می توانید زودتر به کارهایتان برسید!

ولتاژ باتری در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. ولتاژ باتری به صورت شبانه روزی در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

ولتاژ باتری در حال حاضر دارای بزرگترین، سریع ترین و مجهزترین ناوگان امدادی نصب باتری خودرو در سرتاسر ایران میباشد. تمامی امدادگران این مجموعه دوره های تخصصی برق خودرو را زیر نظر اساتید مجرب گذرانده اند و این اطمینان به شما داده میشود که خدماتی خوب، سریع و باکیفیت دریافت نمایید.

ولتاژ باتری جهت تامین باتری مورد نیاز رانندگان محترم تلاش نموده است باتریهای با کیفیت بالا را به مشتریان عرضه نماید. در همین راستای اقدام به معرفی و فروش برندهای خوب ایرانی نموده است. هم اکنون ولتاژ باتری برندهای زیر را به مشتریان خود عرضه می کند.

محصولات موجود در ولتاژ باتری فقط مختص به یک برند خاص نمی شود، انواع باتری های خارجی و ایرانی با برندها و قیمتهای مختلف در ولتاژ باتری به شما عرضه می شود، شما میتوانید باتری مورد نظرتان را به راحتی انتخاب و دریافت کنید. ولتاژ باتری با کادری مجرب و متخصص خدمات برقی خودرو های مختلف با بروز ترین ابزار تعمیرات در هر ساعت از شبانه روز تمام ایام سال حتی ایام تعطیل.

چه زمانی می توانم با ولتاژ باتری تماس بگیرم؟

ولتاژ باتری در تمام ایام هفته حتی ایام تعطیل سال، در تمام 24 ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی می باشد. بنابراین زمانی که تمام فروشگاه ها بسته است شما می توانید با یک تماس سریع تر خدمات تست و تعویض باتری ماشین را دریافت کنید.

آیا امدادگر فقط تعویض باتری ماشین انجام می دهد؟

خیر. زمانی که شما با ولتاژ باتری تماس میگیرید ما تکنیسین متخصص برق و باتری خودرو را به محل شما میفرستیم. ابتدا کلیه سیستم برق مربوط به باتری مانند باتری، دینام و سیم کشی باتری تست می شود. چرا که ممکن است اصلا ایراد ماشین شما از باتری نباشد. بنابراین با تست تمام قطعات برقی شما ایراد اصلی را پیدا کرده و در صورتی که ایراد از باتری باشد آن را تعویض می کند. اما اگر ایراد از دینام یا قطعه دیگر باشد بهترین روش رفع ایراد را به شما توضیح خواهد داد. این مورد بسیار پیش می آید که صاحب خودرو با تصور این که باتری ماشین خراب است آن را تعویض می کند. اما مدت کوتاهی بعد از آن دوباره ماشین همان مشکل قبل را پیدا میکند یا استارت نمیخورد و خرید باتری کار بی فایده ای بوده زیرا اصلا مشکل از باتری نبوده. بنابراین با استفاده از خدمات ولتاژ باتری دیگر نگران این مسائل نباشید چون فقط در صورتی به شما باتری نو فروخته میشود که باتری خراب باشد.

انتخاب باتری مناسب ماشینم چگونه انجام می شود؟

راهنمایی و مشاوره جهت انتخاب بهترین باتری مناسب ماشین شما اولین کاری است که با تماس شما به ولتاژ باتری توسط ارشناس مربوطه انجام می شود. بنابراین کارشناس با دریافت اطلاعاتی از قبیل نوع و مدل خودرو و ادوات برقی مانند سیستم صوتی و … که روی ماشنتان نصب کرده اید بهترین آمپراژ و برندهای معتبر موجود را با قیمت های متفاوت به شما پیشنهاد می کند. و پس از انتخاب بهترین باطری توسط شما، ولتاژ باتری با ارسال آن به محل شما و نصب آن به بهترین نحو روی خودرو، با ارائه فاکتور فروس و کارت ضمانت شما را در استفاده از خدمات پس از فروش یاری می کند!

ولتاژ باتری (اولین مجتمع تخصصی برق خودرو در مازندران) 

نمایندگی رسمی صبا باتری و سپاهان باتری در مازندران 

 با بیش از 20 سال فعالیت 

مازندران – بابلسر -بعد از پل شازده رودخانه – جنب پمب بنزین

مدیر فروش : 09021178410

دفتر مرکزی: 01135346660

فروشگاه باتری خودرو : https://www.voltajbattery.ir

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط