خرید پنل پیام کوتاه ارزان { پنل اس ام اس ارزان قیمت + 60% تخفیف ویژه }

  • 3 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

امروزه کسب و کارهای بسیاری از پیامک تبلیغاتی در راستای تبلیغات، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده می‌کنند. از آنجایی که انتخاب یک سامانه پیامکی خوب و معتبر بسیار دشوار است امروز قصد دارم تجربه شخصی خودم را با شما به اشتراک بزارم تا سامانه پیامکی را به شما معرفی کنیم که ضمن واگذاری پنل پیامک مادام العمر (بدون هزینه تمدید و پشتیبانی) + پایین ترین تعرفه ارسال پیامک کشور را در اختیارتان میگذارد!

ویژگی یک پنل پیامک خوب

  • هزینه ثبت نام اولیه و تمدید پایین
  • هزینه ارسال پیامک ارزان و اقتصادی
  • کیفیت پشتیبانی و پاسخ گویی بالا
  • کیفیت ارسال بالای پیامک متنی و صوتی
  • ارائه خطوط خدماتی و تبلغاتی رایگان
  • امکان ارسال پیامک به تمام خطوط حتی شماره های بلک لیست
  • امکان عودت اتوماتیک هزینه پیامک های نرسیده به مخاطب ( دلیوربیس )
  • بهرهمندی رایگان از تمام ماژول، امکانات و قابلیت های سامانه

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده، کارگزار رسمی بیش از 12 اپراتور برتر کشور امکان دریافت قدرتمندترین پنل پیام کوتاه کشور را به صورت مادام العمر بدون پرداخت هزینه های جانبی، حتی تمدید و پشتیبانی به همراه دسترسی به بیش از 300 قابلیت، ماژول و نرم افزار جهت اتصال به تمامی برنامه های حسابداری، اپلیکیشن و سایت‌ها و… در کمتر از 5دقیقه برایتان فراهم میکند!.

چرا باید سامانه پیامکی داشته باشیم؟

در حال حاضر مشاغل مختلفی از پنل اس ام اس به منظور راهکاری برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند. درواقع فارغ از نوع کسب و کار، برای رسیدن به سود بیشتر فروش بیشتر نیاز است و برای دستیابی به فروش بیشتر، باید مشتریان بیشتر داشت. شاید این موضوع اصلی ترین دلیل استفاده از سامانه پیامکی باشد.

طبق آمارها، تبلیغات پیامکی به خودی خود، حدوداً بازخوردی برابر با ۹۸ درصد دارد. به این معنی که حدود ۹۸ درصد مخاطبان اس ام اس های تبلیغاتی خود را می‌خوانند. حال، بعد از این وظیفه جذب مشتری از بین این مخاطبان، به عهده مجریان تبلیغات کسب و کارها است. نکته قابل توجه این است که کار سختی پیش رو نخواهید داشت، تنها با رعایت چند نکته ساده می‌توانید بیشترین بازخورد را از ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید.

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که پیامک ارسال کنید و متوجه شوید که ۵۰ % از مخاطبین شما پیام را دریافت نکرده اند و یا زمانی که قصد دارید به افراد خاصی از جمله مشتریان فروشگاهتان و یا اولیای دانش آموزان مدرسه و …. پیامک ارسال کنید و لازم است که حتما پیامک به دست آنها برسد این نگرانی وجود دارد که آنها پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده باشند و به همین دلیل پیامک شما را دریافت نکنند. با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست این نگرانی برای همیشه بر طرف شده است. قابلیت ارسال به بلک لیست این امکان را به شما می دهد که پیامک های اطلاع رسانی و یا حتی تبلیغاتی خود را به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده اند بفرستید و مطمئن باشید که پیامک شما را دریافت می کنند.

پس برای بهره‌مندی و رفع تمام دغدغه هایتان از جمله موارد اشاره شده در مطالب بالا باید در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه خودتان دقت لازم را داشته باشید و در ادامه ضمن ارائه کد تخفیف ویژه خرید پنل پیامک به برخی از اصلی ترین امکانات یک سامانه پیام کوتاه خوب و ارزان اشاره میکنیم.

امکانات سامانه پیام کوتاه حرفه ای

  • ثبت نام و تحویل آنی پنل پیام کوتاه + بدون هزینه جانبی و تمدید
  • شارژ هدیه ارسال پیامک اولیه تا 4000 پیامک رایگان به محض ثبت نام
  • ارائه 4 خط خدماتی و تبلیغاتی رند و رایگان به صورت آنی
  • ارائه 4 خط اختصاصی (با شماره دلخواه) به صورت تبلیغاتی ویا خدماتی کاملا رایگان
  • ارائه پایین ترین تعرفه ارسال پیام کوتاه تا 140 ریال
  • ارسال پیامک تکی و انبوه از روی نقشه شهر ( ارسال پیامک از گوگل مپ )
  • ارسال پیامک صوتی و متنی از روی کدپستی، پیش شماره،جنسیت،دکل bts، منطقه ای و…
  • ارسال پیامک به تفکیک مشاغل، شهرها، محلات و…
  • دسترسی به بانک شماره آپدیت و بروز کل کشور ( ازجمله اپراتور های همراه اول و ایرانسل )
  • دسترسی رایگان به تمامی ماژول ها از جمله ماژول مسابقه پیامکی، ماژول نظرسنجی پیامکی و…
  • دسترسی به ثبت و فعال سازی خطوط اختصاصی از اپراتور های 1000، 2000، 3000، 5000، 021، و…
  • امکان ارسال پیامک از تمام سرشماره ها از جمله 9000، 9999، متناظر با شماره موبایل، متناظر با تلفن ثابت و…
  • امکان ارسال پیامک با ماژول های یادآوری اقساط، ماژول یادآوری تبریکات و اخطاریه بصورت اتوماتیک و…
  • امکان ارسال پیام کوتاه از انواع فایل اکسل و تکست، کلمات کلیدی هوشمند، بانک شماره رایگان و….

تخفیف ویژه خرید پنل پیام کوتاه

برای خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه 60% کافیست بر روی گزینه ” خرید پنل پیام کوتاه ارزان ” کلیک نمایید و کوپن تخفیف 60% ویژه مشتریان جدید را در هنگام ثبت نام در اخرین مرحله وارد نمایید.

کدتخفیف شما: OFFraya

کد تخفیف خرید پنل پیامک برای ثبت نام و دریافت پنل پیامک کاربری و پنل پیامک نمایندگی قابل استفاده است!

تجربه نشان داده تبلیغات از طریق پیام کوتاه یا اس ام اس یکی از موثرترین و بهترین روش‌های تبلیغات هدفمند است. با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده و پنل اس ام اس اختصاصی این شرکت می‌توانید هدفمندتر از گذشته تبلیغات کنید و سرمایه‌گذاری بهتری روی تبلیغات داشته باشید. با موبایل کمک همراه شوید.

معرفی انواع روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیام کوتاه بازدید ایده

همانطور که اشاره داشتیم با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به یک پنل ارسال اس ام اس حرفه‌ای و پیشرفته دسترسی پیدا می‌کنید. ارسال پیامک های تبلیغاتی از طریق این پنل به شیوه های مختلفی امکانپذیر خواهد بود که در ادامه بیشتر در مورد این شیوه ها صحبت می‌کنیم:

ارسال پیامک تکی

در این روش ارسال پیامک، شما پیامک مورد نظرتان را برای یک شماره خاص که مورد نظرتان باشد ارسال می‌کنید. با استفاده از این گزینه دقیقا مثل تلفن همراه شخصی خود قادر به ارسال پیامک هستید!

ارسال پیامک گروهی

در این روش شما می‌توانید مجموعه‌ای از شماره تلفن های خاص مورد نظرتان را در پنل ارسال اس ام اس قدرتمند سامانه پیام کوتاه بازدید ایده کپی کرده یا از طریق دفترچه تلفن ، فایل تکست یا فایل اکسل آنها را انتخاب و ارسال پیامک های تبلیغاتی را به طور خودکار انجام دهید. این روش یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های ارسال پیامک های تبلیغاتی محسوب می‌شود و عموما بازده بسیار مطلوبی خواهد داشت. شما می‌توانید با دسترسی به شماره تماس مشتریان خود، پیشنهادهای ویژه و غیره مورد نظرتان را از طریق پیامک برایشان ارسال کنید

ارسال لینک از طریق پیامک

امروزه بخش عمده‌ای از کسب و کارها، به صورت آنلاین چه از طریق شبکه‌های اجتماعی و چه از طریق سایت، فعالیت می‌کنند. ارسال لینک سایت و یا صفحه این تجارت‌ها در شبکه‌های اجتماعی از طریق اس ام اس می‌تواند راهکار بسیار مناسبی برای معرفی بخش آنلاین کسب و کارشان باشد.

ارسال اس ام اس انبوه کشوری

این نوع ارسال به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از کد پستی منطقه ها و شهرستان های مختلف، پیامک انبوه ارسال کنید.

ارسال به دکل ایرانسل

این قسمت امکان و قابلیت ارسال به تمامی شماره های ایرانسل را به شما می دهد و می توانید با انتخاب منطقه مورد نظر خود به تمامی پیش شماره های ایرانسل ارسال انجام دهید.

ارسال پیامک متناظر

با استفاده از این امکان در سامانه پیامک بازدید ایده می توانید به هر فرد موجود در دفترچه تلفن خود متن مخصوص و بنام همان فرد درج کرده و بصورت گروهی و یکجا ارسال نمایید.

ارسال پیامک هوشمند

شما با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود متن پیامک ارسالی خود را برای هر شماره موبایل شخصی سازی کنید. به عنوان مثال فرض کنید میخواهید اعتبار هر یک از کاربرانتان را با یک پیامک به صورت زیر ارسال کنید:

” سرکار خانم موسوی عزیز، نوبت ویزیت شما فردا ساعت 16:00 می باشد.”

” جناب اقای مرادی، اعتبار حساب شما به میزان 1.000.00 تومان افزایش یافت.”

دریافت پیامک از طرف مخاطبان

شما علاوه بر ارسال پیامک می توانید از سوی مشتریان خود پیامک نیز دریافت کنید. همچنین گزارش تحویل و دریافت پیامک را در سامانه مشاهده کنید.

وبسرویس پیام کوتاه

سامانه پیامک بازدید ایده این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به راحتی پیامک های خود را از بستر وب ارسال کنید.

ارسال پیامک به بلک لیست

همانطور که می دانید برخی از افراد، جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند و به اصطلاح در بلکلیست یا لیست سیاه مخابرات هستند. بنابراین از خطوط عادی سامانه اس ام اس نمی توان به آنها پیامک ارسال کرد. در این راستا پنل پیامک بازدید ایده برای حل این مشکل چندین راهکار برای کاربران ارائه می دهد:

۱- ارائه خطوط خدماتی عمومی به تمام کاربران جهت ارسال متن های اطلاع رسانی مانند: کدهای تایید و اطلاعیه های خرید و … به تمامی مشترکین

۲- ارسال سیمکارتی که در این نوع ارسال حتی متنهای تبلیغاتی را نیز می توان به تمام شماره موبایل ها ازجمله بلک لیست ارسال کرد.

3-اعطای خطوط خدماتی رایگان به تمام اشخاص حقیقی بدون نیاز به سفته و….

4-ارسال پیام صوتی ( به تلفن های ثابت و همراه در کمتر از چند ثانیه تبلیغات صوتی خود را با بیشترین جذابیت برسانید )

5-دریافت خطوط خدماتی رایگان از تمام اپراتور های کشور از جمله 1000، 2000، 3000، 50001، 50002، 50004، 50005 و…

ارسال پیامک با شماره های ناشناس

با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می‌توانید پیامک های تبلیغاتی خود را با شماره های ناشناس و مجازی برای دیگر کاربران ارسال نمایید. این روش در برخی شرایط می‌تواند سیاست مطلوبی برای تبلیغات پیشرفته و بالقوه باشد.

زمانبندی ارسال پیامک

پنل ارسال اس ام اس سامانه پیام کوتاه بازدید ایده این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مورد نظرتان زمانبندی داشته باشید و بهترین موقعیت و تایم را برای ارسال این پیامک ها در نظر بگیرید. تمام حالت های مختلف ارسال پیامک های تبلیغاتی در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده دارای قابلیت زمانبندی ارسال هستند.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

یکی دیگر از سرویس های پنل اس ام اس بازدید ایده مربوط به امکان تفکیک گیرنده پیامک ها بر اساس سن و جنسیت می‌شود. برای مثال تصور کنید شما محصول یا خدماتی را به فروش می‌رسانید که فقط توسط بانوان قابل استفاده است. در این شرایط با ورود به پنل ارسال اس ام اس خود می‌توانید تنظیمات ارسال پیامک تبلیغاتی را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که پیامک های سامانه پیام کوتاه بازدید ایده فقط برای بانوان ارسال شود. به همین شیوه امکان تفکیک دریافت کنندگان پیامک با تعیین سن هم وجود دارد.

ارسال پیامک با مشخص کردن کد پستی

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده و پنل ارسال اس ام اس حرفه‌ای آن به شما این امکان را می‌دهند تا با وارد کردن چهار رقم سمت چپ کد پستی کاربران، منطقه‌ای که برای تبلیغات مورد نظرتان است را مشخص و ارسال پیامک های تبلیغاتی را به ساکنین آن منطقه بست دهید! برای مثال اگر چهار رقم نخست کد پستی خیابان X اعداد 1234 باشند، شما با مشخص کردن این اعداد در پنل ارسال اس ام اس سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می‌توانید پیامک های تبلیغاتی مورد نظرتان را فقط به گیرندگان ساکن در خیابان X محدود نمایید.

ارسال پیامک با مشخص کردن شهر و استان

از دیگر قابلیت های جالبی که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده و پنل ارسال اس ام اس آن در اختیارتان قرار می‌دهد مربوط به امکان ارسال پیامک با مشخص کردن شهر و استان های خاص می‌شود. برای مثال شما می‌توانید استان گیلان و شهر رشت را به عنوان منطقه هدف خود برای تبلیغات انتخاب کنید و بدین ترتیب بستری فراهم آورید که ارسال پیامک های تبلیغاتی مورد نظرتان فقط برای کاربران این منطقه انجام گیرد.

ارسال پیامک با تعیین پیش شماره

با تعیین پیش شماره هم می‌توانید در پنل ارسال اس ام اس سامانه پیام کوتاه بازدید ایده نسبت به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی وارد عمل شوید. کافیست پیش شماره مورد نظرتان را در پنل مشخص نمایید و سایر مراحل کار را به پنل حرفه‌ای ارسال پیامک بازدید ایده واگذار نمایید.

ارسال پیامک از روی نقشه

یکی دیگر از قابلیت های خاص و بسیار جالبی که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده در اختیارتان قرار می‌دهد مربوط به امکان مشخص کردن مناطق خاص بر روی نقشه و ارسال پیامک انبوه خودکار برای ساکنان آن منطقه می‌شود. بدین منظور فقط کافیست منطقه‌ای که قصد دارید پیامک های تبلیغاتی شما توسط ساکنان آن منطقه دریافت شود را مشخص کنید. مشاهده خواهید کرد که ارسال پیامک های تبلیغاتی برای ساکنین آن منطقه انجام خواهد شد.

گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک

کاربران سامانه پیامک بازدید ایده می‌توانند به راحتی از منوی گزارشات، به صورت کلی و جزئی گزارشی از ارسال‌های خود در بازه‌های زمانی مورد نظرشان تهیه کنند. شاید در ظاهر تهیه گزارش اهمیتی نداشته باشد، اما برای این که بتوانید بازخورد تبلیغات خود را مورد بررسی قرار دهید، داشتن یک گزارش دقیق و کامل حتماً مورد نیازتان قرار می‌گیرد.

بازگشت وجه پیامک‌های برگشتی به پنل کاربر

در صورتی که در لیست انتخابی کاربر، مخاطبان گیرنده مسدود وجود داشته باشند و پیامک تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال نگردد، هزینه‌های مربوط به این پیامک‌ها را به اعتبار حساب کاربر عودت می‌دهد. بنابراین این اطمینان خاطر وجود خواهد داشت که تنها در صورت رسیدن پیامک به مخاطب، از اعتبار کاربران کاسته خواهد شد. ( در صورت عدم ارسال از خطوط خدماتی )

همچنین اگر مخاطب شما به هر علتی در دسترس نباشد و پیامک به دست آنها نرسد با قابلیت دلیوربیس تمام هزینه های ارسال شما به صورت لحظه ای و اتوماتیک عودت داده خواهد شد و دیگران نگران هزینه های پرتی و نرسیده نخواهید بود!

امکان اتصال پنل به سایت و نرم‌افزارهای حسابداری

یکی از محبوب ترین امکانات موجود در سامانه، وب سرویس ارسال پیامک است که به کاربر این قابلیت را می‌دهد تا بتواند پنل اس ام اس خود را به سایت و یا نرم افزارهای مختلف خود که متصل کنند. در این صورت کاربر می‌تواند از امکانات مربوط به ارسال پیامک نرم افزار خود(برای مثال ارسال پیامک به مشتری‌های ثبت شده در نرم افزار) استفاده کند.

ارسال پیامک احراز هویت – ارسال پیامک ورود به اپلیکیشن و سایت – ارسال پیامک اعتبار سنجی – ارسال پیامک زیر 3ثانیه به تمام خطوط – ارسال پیامک آنی وضعیت سفارشات – ارسال پیامک اطلاع رسانی محصولات جدید و…..

پنل پیامک مادام العمر و بدون تاریخ انقضا

پنل پیامک بدون تاریخ انقضا به صورت مادام العمر واگذار شده و قابل استفاده است و کاربر نیازی به پرداخت هزینه برای تمدید اشتراک سالانه و مسائلی از این دست ندارد. درواقع با یک بار ثبت نام دسترسی به یک پنل همیشگی فراهم خواهد شد و در هر زمان که کاربر نیاز به ارسال پیامک تبلیغاتی داشت می‌تواند تنها با خرید اعتبار از پنل خود استفاده کند.

تعرفه ارزان ارسال پیامک

ارزان بودن همیشه اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان دارد و به همین دلیل سامانه پیام کوتاه بازدید ایده همیشه سعی بر ارائه ارزان ترین تعرفه‌ها برای کاربران خود داشته است. نکته قابل توجه اینجا است که در مقابل این ارزانی، کیفیت ارسال پیامک و یا امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد هیچ تغییری نمی‌کند.

موارد و قابلیت های ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند و انبوهی که در بخش فوق به آن ها اشاره کردیم تنها بخشی از خدمات ویژه و امکاناتی است که پنل ارسال اس ام اس سامانه پیام کوتاه بازدید ایده در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین مطمئن باشید با خرید پنل ارسال اس ام اس این سامانه به یکی از جامع ترین و بهترین پنل های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی فعلی دسترسی پیدا می‌کنید.

استراتژی ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال اس ام اس و پیامک تبلیغاتی نیز مانند سایر روش های تبلیغاتی نیازمند برنامه ریزی دقیق و هدفمند است تا در نهایت منجربه دستیابی به نتیجه ی مطلوب و مورد نظر شود. به طور کلی برنامه ریزی در مسیر تبلیغات پیامکی شامل 5 گام اصلی می شود که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود.

گام اول : هدف یابی تبلیغات پیامکی

برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی، شاید مهم ترین موضوع این است که گام های صحیح بردارید. پس باید هدف خود را از تبلیغات پیامکی مشخص کنید. برای مثال باید بدانید در انتهای مسیر نتیجه مطلوب شما افزایش فروش است، قصد دارید تا نام یک برند را در اذهان عمومی فراگیر کنید و یا میخواهید موضوعی را اطلاع رسانی کنید. هرکدام از این اهداف نیازمند مسیر و استراتژی تبلیغاتی متفاوت است.

گام دوم : انتخاب جامعه ی هدف ارسال پیامک

در مرحله ی بعدی باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. آیا محصول و یا خدمات شما فقط برای قشر خاصی از جامعه مورد استفاده قرار می گیرد؟ آیا محتوای تبلیغاتی ای که آماده کرده اید مناسب همه ی اقشار جامعه است؟ مشخص کردن جامعه ی هدف می تواند به شما کمک کند تا با تفکیک کردن مخاطبان هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی، بتوانید هم هزینه های خود را کاهش دهید و هم محتوای مناسب تری برای مخاطبان خود ارسال کنید.

گام سوم : زمان بندی ارسال پیامک

زمان بندی در بحث تبلیغات پیامکی دو قسمت می شود. اول آن که بدانید مخاطب های مورد نظر شما در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر از تلفن همراه خود استفاده می کنند و اصطلاحاً وقت شناس باشید و از این زمان طلایی بیشترین بهره را ببرید. دوم آن که تاریخی که برای ارسال پیامک استفاده می کنید بتواند بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

برای مثال یکی از زمان های مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی برای گل فروشی ها ایام نزدیک به روز مادر است و یا فروشنده های لوازم التحریر می توانند از روزهای آخر تابستان و قبل از شروع سال تحصیلی جدید به عنوان یک زمان طلایی برای تبلیغات استفاده کنند.

گام چهارم : محتوای مناسب پیامک های تبلیغاتی

اگر تمامی این گام ها را رعایت کنید اما محتوای مناسبی ارسال نکنید درواقع کاری انجام نداده اید.

محتوای پیامک، پل ارتباطی بین شما و مخاطبان شما است. محتوای مناسب باید کوتاه، تأثیرگذار و جذاب باشد. محتوای اس ام اس شما می تواند شما را یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر بیاورد.

برای مثال در نظر بگیرید برای خود شما 4 پیامک تبلیغاتی از یک فروشگاه لباس ارسال شود و فقط یکی از آن ها پیشنهادهای تخفیفی ارائه دهد. قطعاً شما جذب این پیامک خواهید شد.

گام پنجم : انتخاب بهترین نوع ارسال پیام کوتاه

همانطور که گفتیم شما می توانید تبلیغات پیامکی خود را هم از طریق پیامک متنی و هم ارسال پیام صوتی صورت دهید.

پس از مشخص شدن 4 گام قبلی حال می توانید به راحتی متوجه شوید که کدام نوع ارسال برای این تبلیغات شما مناسب تر است.

به فرض اگر قصد دارید تا مخاطبان خود را به یک همایش دعوت کنید، ارسال پیام صوتی می تواند گزینه ی مناسب و تأثیرگذاری برای شما باشد.

کسب درآمد با نمایندگی پنل پیام کوتاه

اگر حجم ارسال بسیار بالایی دارید ! یا مایل به کسب درامد از فروش پنل پیامک هستید. حتما با مبحث اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه باید آشنا شوید و در ادامه به معرفی کوتاهی از این قابلیت خواهیم پرداخت:

  • پایین ترین تعرفه ارسال پیامک ( نسبت به تمام پنل های کاربری و حتی سایت های مشابه )
  • دسترسی به 100% امکانات سامانه و اطلاع از تمام قوانین و قواعد پیش از موعد
  • کسب درامد از فروش پنل پیامک با تعرفه دلخواه و امکان صدور بینهایت پنل پیامک کاربری
  • کسب درامد از فروش و اعطای بینهایت پنل نمایندگی با امکانات مشابه و تعرفه دلخواه
  • کسب درامد از دریافت هزینه تمدید پنل پیامک بسته به سیاست دلخواه فروش‌تان
  • کسب درامد از ارسال پیامک توسط کاربران و تعیین میزان سود دلخواه‌تان
  • کسب درامد از فروش خطوط از سرشماره های مختلف چون 1000، 2000، 3000 ، 5000، 9000 و…
  • کسب درامد از فروش تجهیزات سخت افزاری، کمپین های تبلیغاتی و 10ها روش حرفه ای دیگر
  • عدم درگیری با مسائل فنی ، بروزرسانی ها، صدور خطوط، احراز هویت کاربران، تایید پیامک ها و….
  • بدون نیاز به هزینه تمدید و پشتیبانی، آزادی در تنظیم استراتژی و سیاست های فروش و بازاریابی

خرید پنل پیام کوتاه نمایندگی ارزان

برای خرید پنل اس ام اس نمایندگی با تخفیف ویژه 60% کافیست بر روی گزینه ” نمایندگی پنل اس ام اس ” کلیک نمایید و کوپن تخفیف 60% ویژه مشتریان جدید را در هنگام ثبت نام در اخرین مرحله وارد نمایید.

کدتخفیف شما: OFFraya

بروزرسانی و پشتیبانی نمایندگی پنل اس ام اس

افزودن امکانات جدید و بروز با نیاز روز و ایجاد تغییرات اضطراری در هر پنل پیامک مهم و قابل توجه است. برخی از سامانه ها از این لحاظ رها شده تلقی می شوند و همکاری با آنها در آینده مشکلاتی برای کاربران بوجود خواهد آورد. سامانه پیام کوتاه بازدید ایده از این لحاظ پیشرو میباشد و همچنان با بروزرسانی های نرم افزاری و رفع مشکلات و افزودن امکانات جدید سعی داریم امکانات بروز و بدون ایراد را برای تمام کاربران زیرمجموعه فراهم آوریم. پشتبانی سامانه تعهد دائمی ماست.

تعرفه ارسال در نمایندگی سامانه پیامک بازدید ایده

مهمترین مقوله در پنل ارسال پیامک انبوه تعرفه ارسال هر پیامک است. هر چقدر تعرفه ارسال اس ام اس انبوه پایین تر باشد تبلیغات پیامکی مقرون به صرفه تر خواهد بود. مهم ترین شرط داشتن تعرفه پایین در سامانه ها قدرت بالای خرید اعتبار از اپراتورهای مختلف می باشد. پنل نمایندگی اس ام اس بازدید ایده با قدرت بالای خرید اعتبار پیامک از تمام اپراتورهای پیامکی، تعرفه 14 تومان را که کمترین تعرفه ارسال پیامک در کشور می باشد را ارائه میدهد و حتی برای ارسال های بالا با شرایط خاصی تعرفه کمتر از 14 را نیز میتوانیم ارایه کنیم.

شما زمانی می توانید از خرید شارژ های کاربران و نمایندگان زیر مجموعه بیشترین سود را بکنید که خودتان کمترین تعرفه را داشته باشید! همچنین اگر تعرفه ارسال کمی داشته باشید و بتوانید خودتان نیز تعرفه ارسال کم ارائه کنید، قدرت فروش پنل تان نیز بالا خواهد بود.

ثبت نام و خرید نمایندگی پنل پیامک ارزان

هر شخص یا شرکتی که قصد دارد نمایندگی پنل پیامک اخذ کند، همان ابتدا باید دقت کافی در انتخاب سامانه را داشته باشد چرا که اگر بعد از مدتی فعالیت کردن در سامانه متوجه شود که انتخاب سامانه برای نمایندگی اشتباه بود و باید سامانه دیگری را جهت ادامه نمایندگی انتخاب کند، دیگر کمی دیر شده است.

چرا که کاربران و خطوط اختصاصی به راحتی قابل انتقال به سامانه دیگر نیستد، کاربران اگر از وبسرویس افزونه ها استفاده می کنند باید تنظیمات وبسرویس را تغییر دهند و کلی مکافات دیگر! پس همان ابتدا قبل از شروع فعالیت از انتخاب سامانه مناسب برای نمایندگی مطمئن شوید.

نمایندگی پنل پیامک بازدید ایده با بیش از یک دهه سابقه فعالیت از قابل اطمینان ترین سامانه ها می باشد و با خیال آسوده و آرامش میتوانید در پنل نمایندگی بازدید ایده فعالیت کنید و کاربر و نماینده جذب کنید و مطمئن باشید که هرگز نیازی به تغییر سامانه نخواهید داشت چرا که پنل های نمایندگی بازدید ایده از هر لحاظ چه امکانات، تعرفه ارسال، بروزرسانی، پشتیانی و … از دیگر سامانه های رقیب پیشتاز می باشد.

جمع بندی

همانطور که گفتیم تنها ملاک تشخیص سامانه اصلی پنل پیامک ، کمترین تعرفه ارسال و پشتیبانی حرفه ای می باشد. سامانه پیامک بازدید ایده در این راستا از سایر سامانه های پیامک، با اختلاف فاحش کمترین تعرفه ارسال پیامک کشور را ارائه میکند! از این رو بهترین پنل اس ام اس علاوه بر بحث پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش، ارائه ارزان ترین تعرفه می باشد تا هم نمایندگان و هم کاربران پنل اس ام اس با صرفه ترین و بهترین امکانات را در اختیار داشته باشند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط